Nuffy Nuffy

❤ The Only Me ❤

Never Say Never =)
Be The one you want to be
Laugh as loud as you can
smile as much as you can
Tomorrow will always be better :)

10.12.11

一字之约 : 沉


世界上最残忍的话,是我们再也回不去了.=/
就是这样再简单不过的一句话 ,
生生的将原本亲密的人隔为疏离··=)
没有经历过的人 ,
永远都不会明白 ,
那是怎样的一种切肤之痛. </3


我的朋友…别对我说,时间会让你好起来的、
别对我说,时间会让你忘记一切的、
别对我说,宝贝你是最坚强的、
 因为你们看见的只是我的故事、
却不明白我其中的痛 </3
出了微笑还是微笑
我别无选择.=/

sometimes it's not about anything, it's just a feeling.
that feeling that drive me crazy and i hate it.
perhapd, i should learn kungfu panda X*)
inner peace X*D

*nights*

No comments:

Post a Comment